Frilans Finans bedriftsløsninger

Outsourcing av lønnshåndtering

Fleksibel lønnshåndtering for bedrifter med ekstra personell

Hos oss ​​i Frilans Finans Business tilbyr vi en utfyllende, kostnadseffektiv og fleksibel løsning for lønnsadministrasjon av ekstra medarbeidere som jobber fra tid til annen.

En kompletterende lønnsadministrasjon

Kostnadseffektiv og fleksibel løsning for styring av ekstra personell som jobber litt fra tid til annen

Hva kan Frilans Finans Business hjelpe til med?

Vi reduserer din administrative innsats i henhold til opprettelse av arbeidsavtaler, administrere ansatte i HR- og lønnsystemer, og betaler lønninger og skatter. Samtidig sikrer vi at ansatte er rett forsikret og at de har ryddige forhold - vi tar arbeidsgiveransvaret. Dette er en måte å outsource det som tar mye tid for deg. Uansett hvor mange ansatte du har i en måned, gjør vi det enkelt for deg ved å samle alt på en faktura.

Deres medarbeidere får følgende med Frilans Finans Business:

• en enkel og trygg løsning, personlig service, støtte og råd fra erfarne medarbeidere
• en omfattende forsikring
• sikrede og ryddige arbeidsforhold

Tradisjonelle selskaper

Mellomstore til store selskaper, ofte med mer enn 100 ansatte. Lønnsadministrasjonen håndteres vanligvis av egen økonomiavdeling og lønnsavdeling.

Behov
Hjelp med lønnshåndtering, det vil si hjelp med å opprette arbeidsavtaler, legge opp ansatte i HR- og lønnsystemer samt betale lønn og skatt. Dette krever ganske mye administrasjon fra en oftest allerede belastet økonomi- og lønnsavdeling.

Løsning
Invoicery Business tar rett og slett over lønnsadministrasjonen for ekstra personal som jobber litt fra tid til annen. Det vil si at vi er ansvarlige for administrasjon av lønn, skatter, arbeidsgiveravgifter, sykepenger, feriepenger og pensjoner. Vi samler alle lønnskostnader på en faktura til deg til en fast pris.

Startup

Mindre bedrifter i en vekstfase som ofte mangler muligheten til å ansette alle ressursene de trenger. Lønnsadministrasjon håndteres vanligvis av eksternt regnskapsfirma eller innleid økonomi ressurs.

Behov
Søker en måte å håndtere sine behov for ressurser i en fase med stor vekst. Ofte store variasjoner i behov som kompetanse og antall. Medarbeider på kortere oppdrag i perioder med "arbeidstopper".

Løsning
Invoicery Business tar rett og slett over lønnsadministrasjonen for ekstra personal som jobber litt fra tid til annen. Det vil si at vi er ansvarlige for administrasjon av lønn, skatter, arbeidsgiveravgifter, sykepenger, feriepenger og pensjoner. Vi samler alle lønnskostnader på en faktura til deg.

Plattformselskap

Bedrifter som bygger og tilbyr tjenester til B2B og / eller B2C. Tjenesten tilbys ofte via en IT-plattform. Lønnsadministrasjonen administreres vanligvis av bemanning- eller egenansettelsesforetak.

Behov
Søker etter en partner som kan håndtere ansettelser og lønnskjøringer, ofte gjennom integrasjoner mellom plattformselskapet og partneren.

Løsning
Invoicery Business gir en kostnadseffektiv og fleksibel løsning som enkelt kan integreres med plattformsselskapet. Løsningen håndterer ekstra personale og utbetalinger for de som jobber litt fra tid til annen og i mange forskjellige fagområder.